Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Regnet.

2011-05-27 17:47:41 i Allmänt

Har spenderat dagen med Sabina, Molly, Olivia och Johannes och ätit god mat och jordgubbar tillsammans med Sabinas goda fudgekaka till efterrätt. Jag har aldrig sett någon äta så mycket jordgubbar som Mollan! Inte ens mamma gör det och hon älskar jordgubbar.

Nu är planen att tagga till för en vårdrink på stan med fint sällskap. Tittar ut på regnet och lyssnar på Olle Nyman tillsvidare.

(Varje gång jag tänker på att jag har två dagar kvar på universitetet blir jag alltid lika chockad. När ska jag vänja mig?)



Skriv en kommentar