Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nu.

2011-05-09 08:44:20 i Allmänt

Kände att ett morgonspring i solen innehållandes små stopp längs vägen för improviserade styrkeövningar på diverse bänkar var en bra start på dagen. Nu är jag redo för den här monsterrepdagen plus examination i rytmläsning plus kvällsrep (den här veckan kommer att bli lång, rep rep rep och jobb i helgen). Nu ska jag äta frukost och sen cykla till skolan. Hoppas ni får en fin måndag.


Tänker på mormor som är i stugan i Dalarna. Jag hoppas verkligen att jag hinner åka dit något i sommar.

Skriv en kommentar