Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Men konserterna då?

2011-05-02 16:46:34 i Musik!

Vänner, nu slipper ni härmed oroa er över att ni ska missa maj månads stora happening. Det är för mig en stor ära att presentera tider och annan information för några små spelstunder jag och min klass ska avverka innan vi får betyg i ensemble och ensembleledning.

Konsert 1: Torsdag 19 maj klockan 12.10 - 13.50
Konsert 2: Fredag 20 maj klockan 19.30 -> (till vi känner oss färdigspelade)

Plats och pris: Båda konserterna är gratis och hålls i Ljusgården, Lärarhuset.

Konserterna är examinerande och det kommer att bjudas på en blandning av egenskrivet material samt covers (allt för den sköna igenkänningens skull, hehe). Lunchkonserten är en forkortad version av den längre kvällskonserten där hela låtlistan kommer att spelas, därför: om ni har möjlighet (vilket jag tycker att ni ska ta er) så kom på kvällskonserten.

Jag kommer att påminna lite nu och då om detta evenemang, men planera in det i kalendern redan nu.

Det vore så himla kul om jag får se era ansikten i publiken!




Kommentarer

Jag har hört att de är sjukt grymma alla som ska vara med. Spännande, räkna med mig, jag kommer!
ma o pa
Självklart kommer vi !



Rock on !
Jag kommer! Och jag ska böla och kasta cookies på dig när du är färdig.

Skriv en kommentar