Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur min mobil, 7

2011-05-30 20:55:31 i Allmänt


Plugg på Schmäck! Lägg märke till hur jag har matchat textmarkeringarna med ljuslyktan.



Jordgubbar och vit choklad på mitt fina extrajobb!


Olivia och Johannes. Två av de allra, allra bästa.


Salta katten och Tutti Frutti. Oslagbar färdkost.



Finfyndade "Fröken söt"-klänning på Second hand i Skellefteå! Mms-bild till mamma.


Fina ord på en dörr i Lärarhuset.


Löprunda/upptäcktsfärd i Skellefteå.


Utslagen vovve.


Stafett-ritartävling på jobbet. Jag ritade huvudet, talangfullt va? Hehe. Vi döpte honom till Stig-Hans. Vi gjorde till och med en låt om honom.


Morgonprommis i försommargrönska.


Gomaten, govinet, gomannen.



Kommentarer

Sv. Tack för länken! (: Med mig är allt bra. Hur är det själv? Grattis till din examen lite i förskott! Du kommer att bli en fantastisk lärare (: Kram!

Skriv en kommentar