Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jazzafton.

2011-05-23 22:09:18 i Musik!


I lördags var timman slagen: jazzafton på Schmäck med mig och min tokbraige pianist Peter!


Lite nervöst med Kulturnatta-paparazzis utanför fönstret. Min vän Fredrik var också fotograf för Kulturnatta och stod framför scenen och fotade.


Tur att jag och Peter vid det här laget är så ihopspelade så jag slapp bli alltför nervös.


Jazziga fötter som Anna påpekade (som även tagit denna bild).



Avslutning med munspel. Även denna bästa Annas bild!

Kommentarer

Ni var magiska! Puss
Finns det ingen video/ljudinspelning där man får se/höra dig sjunga?

Skriv en kommentar