Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jazzafton under Kulturnatta!

2011-05-05 22:36:30 i Musik!

Jag och min eminente pianokompanjon Peter har under hela den långa och mörka vintern repat ihop för att kunna bjuda er på jazz. Sättningen är piano, sång och en snutt munspel. Jag skriver inte så mycket mer än så, kom och lyssna istället!

Var? Kafé Schmäck.
När: L
ördagen 21 maj, klockan 19.00
Pris: Gratis.



Den här låten ska vi inte spela, men jag bjuder er på den som en slags förstämning inför spelningen. Det här är svensk jazz när den är som allra bäst!

Skriv en kommentar