Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Grattis Mollan!

2011-05-12 22:57:30 i Allmänt




Bilderna är tagna i november 2010.

Idag fyller en mycket bra person 5 år. 5 år är en stor grej! Grattis bästa Molly. Jag är så glad att du finns i mitt liv så jag får plaska runt i barnbassängen och leka med badankor, flamsa på med gott samvete, titta på hur mycket Astrid Lindgren jag vill, köpa tablettaskar för 10 kr och besvara frågor som kanske är helt självklara för mig men helt nya för dig.

Kommentarer

Tack så mycket! Jo, det är roligt när man ska få fotografera men framförallt när människorna har klara bilder framför sig hur dom vill ha det. Då blir det fina resultat :-)



(En liten hint bara: November 2011 har inte varit än)
Mattias
Öhhh men alltså Carro, det är mäktigt att du kan ha fotografier från framtiden. Hur fixar du det :)??
Mårran
Måste bara tillägga en kommentar som rör dessa otroligt fina bilder!

Oj, angående framtidstiden skyller jag på min överstressade hjärna, haha!

Skriv en kommentar