Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bebishicka och lokalpatriotism.

2011-05-11 21:44:30 i Allmänt

Ikväll har jag och Johannes hälsat på Jessica och Mattias och gossen Sundholm Månsson! Arvid är söt som det godaste mjukglasströsslet en solig dag i maj. Han var så fin när han låg i min famn och hickade.

Som jag tidigare berättat tycker Mattias att jag är den största lokalpatriot han någonsin träffat. När jag berättade att jag ska ha min hembygdsdräkt i ett av numren under konserten (är redan uppe i fyra klädbyten) skrattade han. MEH! Jag ska bära upp min härkomst med stolthet, haha!

Kommentarer

Pappa
Hej !



Det är inte förutan att du är döpt till Karolina Anna Vilhelmina !
Pappa
Hej !



Det är inte förutan att du är döpt till Karolina Anna Vilhelmina !
Sv: Se där! Redan som litet spädbarn började indoktrineringen, hehe!

Skriv en kommentar