Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

182.

2011-05-26 15:48:11 i Musik!



Igår hade jag och Johannes varit tillsammans i 182 dagar. Känns lite när jag skriver det, men det känns som om det har hänt en hel del sedan den där snöiga aftonen i november.


Johannes bjöd mig på en god middag på Vita Björn.



Den smörslungade potatisen och räkcocktailen - som skyms bakom salladsberget - smakade riktigt bra!

Avslutar med en låt, kanske en av de allra bästa "Carolina och Johannes-låtarna".


Kommentarer

Elisabeth 13,5 mil....
...vilket fint par...tycker så mycket om Er båda två...önskar Er många lyckliga "182-dagar".
Sv: Tack fina du! Vi tycker om dig med! :)
Jag gillar er också ju!

Skriv en kommentar