Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Monopol.

2011-03-02 07:53:05 i Allmänt


Monopolspel med klassen.


Det gick inte sådär överdrivet bra för mig


vilket andra såklart gjorde sig lustiga över..

Tur att jag gillar er ändå!

Kommentarer

Brädspel är inte min starka sida heller om det är någon tröst. Jag blev helt knäckt i Finans häromveckan.
Ellen
vem är hon med luggen?! man kan inte bara komma in som ny i klassen och bara dyka upp på ett kort sådär! ;)

Skriv en kommentar