Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

JOBB!

2011-06-01 15:25:58 i Allmänt

Hurra hurra hurra! Idag är en mycket speciell dag i fröken Lidströms liv. Jag har nämligen skrivit på ett viktigt papper, nämligen ett anställningskontrakt för en tillsvidaretjänst! Jag har inte förstått det än. Jag satt ju senast igår på universitetet. Lycka! Jag vet inte var jag ska vägen. Ska äta några jordgubbar och lugna mig. Skriver mer när jag funnit ro.

Kommentarer

Ida
Grattis grattis grattis! Jag är så glad för din skull! Kram
Ida - Tack så mycket! Nu när studierna är över och jag "bara" ska jobba i sommar så kan vi gå barnvagnsprommisar! Jag längtar!



Tobbe - Tack snälla! Hörde att festen blev lyckad!
Ellen
Grattis till jobb, Carran!! Vad kul! Kör hårt, du komemr fixa det galant:) Kram från Sundsvall!
Anna
Man blir ju lite nyfiken på vad det är för jobb du fått, och var?

Skriv en kommentar