Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

För mammas engagemang.

2011-06-01 22:46:22 i Allmänt

Applåden

Stor applåd för skolsköterskorna,Mona-Lisa Lundin och Annika Lidström, som stod utanför systemet och gav information.Tack för att ni informerar,uppmuntrar och SER ungdomarna och föräldrar..De behövs många fler av er "sort".Hoppas ni fick gehör hos de vuxna med.Lycka till.

En passerare och mamma tisdag 31 maj


Min mamma är den bästa mamman. Hon är dessutom en person att se upp till. Se bara ovan.


Länk här: http://vk.se/vilhelmina/?s=appladen




Kommentarer

LGWL
Wöööööö!

Skriv en kommentar