Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En midsommarnattsdröm.

2011-06-28 10:58:15 i Allmänt


På midsommarafton bar jag i princip en gratis beklädnad. Den vita klänningen är second hand-fyndad för 40 kronor, skorna är mammas gamla och guldklockan har jag hittat i farmors smyckesskrin.

Det var det!

Kommentarer

A
Vackraste bilden!
Carolina
Tack! Du får berömma Johannes, det är han som är mästerfotografen ;)

Skriv en kommentar