Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bilder från spelningen på Schmäck.

2011-06-20 17:49:10 i Musik!


Min eminente fotograf-vän Fredrik var en av fotograferna under Kulturnatta och fotade bland annat mig och Peter när vi hade jazzafton på Schmäck. (Om ni undrar över min märkliga gest kan jag förklara den med att jag förmodligen drog en anekdot eller försökte mig på något kort mellansnack).


Peter-"det finns inga genvägar till det perfekta ljudet"-Wester.




Haha, koncentration blandat med lite lur! Ps: lägg märke till att Lilla My hänger i mitt öra.

Kommentarer

Peter
Herre min gud vad detta känns längesedan nu.

Jag noterar sista bilden, det ser ut som att du...

ja..

punkt där!



Förövrigt så har jag upplevt en flygresa i mitt värsta bakisscenario. Huvva buvva!

Skriv en kommentar