Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tjejbalkongen!

2011-07-31 15:52:57 i Allmänt


Igårkväll bjöd Anna in ett gäng tjejer på balkonghäng och vin!



Värdinnan i loppisfyndad matroskavaj!


Jag och bästa Iddemarrethörre.



Jag fick ett grattistilljobbet-te av Idamari, hon tyckte att namnet passade bra till mig!


Anna: Det går aldrig att vara seriös på bilder med Carro!


Jag klev visst upp på en stol.


Tjejbalkongen!



Anna har en monolog om filmen "Cry-Baby" och blir förfärad när vi andra inte delar samma fascination över filmen. (Jag har till exempel lånat filmen av Anna och den ligger just nu i en gammal sockerlåda tillsammans med andra filmer i mitt bibliotek hemma i huset. Osedd. Säg inget till Anna!).


Anna är ledsen över det faktum att hon är ensam Cry-Baby-fantast. Men det var en mycket fin kväll ändå!

Kommentarer

Rackarns vilken bra kväll det var, bästa på länge! Den var helt enkelt crybaby! Men sista bilden på mig förstör liksom helheltskänslan.

Skriv en kommentar