Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ynklig.

2011-01-24 12:20:54 i Allmänt

Idag känner jag mig ynklig.


Skulle vilja ligga där och läsa hela dagen. Bilden har jag hittat någonstans jag inte minns var.


Kommentarer

Ptero-rock-tyl!
Men du min fagra ,dock idag ynkliga, mö från Dalasjö - det där rummet skulle se magnifikt ut i ett hus lite-på-vischan med en fin studio på gården, ett stort trädgårdsland och en helhäftig stenvall! Eller vad tror du? :)
Minst sagt! Och en bro! Bron är ett måste!

Skriv en kommentar