Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Spelning, Gräddan och landskapsringar.

2011-02-12 17:35:19 i Allmänt


Igårkväll tog jag med denna fina fröken för att titta på Johannes band som hade spelning.





Sedan mötte jag upp Kristoffer på Rex.


Kristoffer kompis Måns spelade på sin klubb "Gräddan".



Idag har jag strosat på stan och fikat med Idde.


Hon hade finaste ringen: Lapplands landskapsring!



Kommentarer

Idamari är fin, med eller utan ring. Det är du med förövrigt. Och jag förväntade mig - med skräckblandad förtjusning - att den där rockstarbilden skulle finnas här, haha! Puss och tack för fredagkväll, bästa fisksoppan och bästa sällskapet.
Hahaha! Den kommer att få ett alldeles eget inlägg så andas ej ut, unga dam! :) Tack för i fredags, det var kul!
Samantha
Åh, så himla fin ring! Vart finns den att köpa? :) Har redan en "Norrbotten ring", men den där var ju också super fin. Tacksam för svar!

Skriv en kommentar