Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nä, nu jävlar får det bli vår!

2011-02-16 16:53:03 i Musik!

I väntan på att våren ska göra sitt intågande i våra frusna själar vill jag här bjuda er på min vårpepp-lista med det uppmanande namnet "Nä, nu jävlar får det bli vår!". Listan är en blandning av låtar som ska göra det klart och tydligt för snön att den inte längre är välkommen i dessa trakter. Musiksamlingen innehåller allt i från brittisk 80-tals indiepop, northern soul och avslutas med episk prog genom klassiska Genesis.

Varsågoda:Nä, nu jävlar får det bli vår!


Skriv en kommentar