Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Iver och bluesjam.

2011-02-17 23:37:11 i Allmänt

Jag är så peppad att jag inte vet var jag ska vägen. Den bästa känslan är att ha saker att se fram emot! (Och nej! Jag är INTE gravid. Tänkte bara så att ni inte får för er saker. Jag må älska barn men en egen bebbe i magen får vänta!) Jag hoppar runt i iver och kan inte sova än fast jag ska upp i ottan imorgon för morgonspinning med Idamari.

Tidigare ikväll spelade jag piano. Johannes frågade mig mitt i spelandet:

- Ska vi ha ett litet bluesjam innan vi lägger oss?

Blues och iver. Bra torsdagkväll.




Skriv en kommentar