Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

. och dörrkrans.

2011-12-20 20:44:51 i Inredning

Nu är jag inne på "tredje andningen" så att säga. Sista krafterna nu. Kom igen. Snart får jag vila. Trodde bara att man hade en "andra andning" men efter den här månaden har jag upptäckt min tredje. Det är nog inte bra att köra på tredje andningen allt för länge, men till torsdag klockan 12.00 ska jag orka.


Jag och mamma gjorde en dörrkrans i helgen. Den blev fin tycker jag.


Skriv en kommentar