Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hemma.

2011-12-02 11:40:16 i Jobb

Då jag inte kände för att riskera livet genom att köra upp till Saxnäs med blixthalka och stormbyar som sällskap jobbar jag idag hemifrån. Jag ska läsa igenom mina handledningselevers omdömen inför utvecklingssamtalen nästa och nästnästa vecka, rätta prov, förbereda de sista lektionerna inför jul och öva igenom de låtar som ska spelas och sjungas vid lucia och avslutningar.

Jag säger bara: tur att pianospelande ingår i mitt jobb. Jag har liksom en tendens att fastna vid pianot lite för länge ibland..

Kommentarer

A E L
Dä finns ju nabbdäcka.............

Skriv en kommentar