Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Påsk: Stekenjokk och min födelsedag.

2011-04-28 15:52:24 i Allmänt


Drömvädret.


Nyllevinkning.


Promenad på skaren.


Längtar till sommarens fjällvandring/ar!


Det var rätt svettigt där uppe på kalfjället. Bytte om och lät de blöta kläderna torka i solen.


Bästa bröderna.


Och äntligen var det dags för födelsedag och påsktårta!


Silver rotar i presenthögen.


Tack alla för väldigt fina presenter!


Vädret. Jag älskar dig, april.

Kommentarer

Sv: Tackar tackar :) Ha nu en trevlig valborg och krya på dig. Lotta (chefen) undrade hur det kommer att bli på lördag under trubadurafton. Jag sa att det ligger på Bella å Carro, jag har inge aning, jag är nämligen ledig ;)



Ciao!
Så himla fint ni verkar ha haft det. Och Silver är verkligen en stilig herre. Puss

Skriv en kommentar