Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Önskelistan.

2011-04-05 17:22:49 i Allmänt

Den 24 april fyller jag år. Här är min önskelista:


- Frisörtid.

 

- Vad som helst från ”Hjärtero”.

 

- Presentkort Body Shop.

 

- Fler Muminmuggar till min samling! (Jag har den lila Hemulen-muggen, den ljusrosa på Mumin och Snorkfröken samt två exemplar av Muminpappan och Lilla My (den gula). Ju mer originell mugg jag får desto mer födelsedagsfika får givaren!

- Te! Våriga, gröna och röda sorter önskas.

 

- Boken ”Komplett sångteknik”.

 

 

- Muggar från Rörstrands Swedish grace i färgen "Äng".

- En liten sång (Peter och Andreas, gör en fortsättning på ”Carro, ge oss te-låten”)

 

- Sport-BH Stay in place

 

- Påsktårta (Mamma, det ligger på ditt ansvar).

 

- En ljusrosa Mårbackapelargon i zinkkruka.

 

- Fjällbesök under solig dag med familjen.

 

- Spotifylistor ni tror jag gillar.

 

- Oräkneligt antal kramar!

 

 

 


Skriv en kommentar