Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Första dagen på påsklovet får Mycket väl godkänt i betyg.

2011-04-16 17:02:55 i Allmänt


Lördagen började med en springtur med Elisabeth och Silver på 50 minuter. Kycklingarna var inte med.



Sedan åkte vi till Pingskyrkans Second hand där jag fyndade två klänningar! Jag ville även ha väskorna på bilden att ha böcker i, men sådana får jag köpa en annan gång.


Älskar vårens färger.


Jag matchade Grafiska Sällskapets kort.



Vi kikade på en småläskig utställning på Nordanå.



Sedan insåg vi den stora lyckan: Lanthandeln var öppen! Clara sa: Carolina, du kommer få en hjärtinfarkt av alla fina saker här inne!


Titta bara. Jag vill ha allt.



Kommentarer

Mamma
Hej ! Vilka fina bilder o mysiga ställen.

kram Mamma !

Skriv en kommentar