Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Aprilvatten.

2011-04-25 21:19:49 i Allmänt


Är nu tillbaka i Umeå efter ett fantastisk påsklov.

Kvällens plus:


- Peppen inför de sista fem veckorna som student.
- Två nya tesorter.
- Aprilhimlen.
- Johannes skratt och våra aldrig sinande samtalsämnen i bilen på väg hit.

Kvällens minus:

- Hejdå till familjen.
- Magontet.
- Det faktum att jag måste ställa om från gourmetmåltider till matlåda igen.


Ovan ser ni en bild som är tagen vid Kraftverket i Dalasjö. En av de finaste platserna.

Kommentarer

A E L
När får vi se resten tå bildda?
A E L
När får vi se resten tå bildda?
De kommer eventuellt under dagen. Har insjuknat i Skellefteås vattenbakterie-sjukan så jag har lite krafter just nu. Är inte så kaxig direkt. Vem som helst skulle kunna argumentera ned mig och få sista ordet. DÅ är jag sjuk på riktigt.
A E L
Ja,då är du sjuk på riktigt!

Skriv en kommentar