Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

April.

2011-04-01 14:49:58 i Musik!

Ni ska få en helgpresent av mig för att jag är på bra humör, en spotifylista:

Första helgen i april


Någon gång förra året.


Nu peppar vi Umeå Open. Adjö!

Kommentarer

Peter
Jag tycker den här bilden talar för att vi alla vill veta hur det egentligen gick med denna peppande afton!
A E L
Ska du inte svara på Peters kommentar?
"Egentligen" är ett flerdimensionellt ord. Mycket att tolka in. Förresten, Peter! Du ska öva inför tisdagens rep och inte hänga runt på bloggar och vara viktig och härja! ;)
A E L
Synnerligen välformulerat svar,kanske beroende på att du är van och få sista ordet.Typ.liksom,enna.....

Skriv en kommentar