Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ut.

2010-09-24 16:58:22 i Allmänt

Den här fredagen känns inte som en fredag. Jag måste göra en rejäl uppgaskning om jag ska orka med kvällen med vin, kräftor och .. ja, vad den nu erbjuder. Börjar med ett glas vin och den här låten. Kanske inte någon optimal festlåt, men just nu orkar jag bara med Loney, Dear och vin.

Jag saknar mamma. Har inte pratat med henne ordentligt på många dagar. Har alltid haft annat att göra när hon ringt. Men mamma, ring på söndagkväll. Då är jag din.


Skriv en kommentar