Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Söndagsäventyr.

2010-09-05 21:58:45 i Allmänt


Eftersom mamma och pappa var i stan i helgen kom vi på att vi kunde åka på söndagsutflykt till Norrbyskär.


När pappa koncentrerar sig ser han ut precis såhär.


Mami och papi.


Som ni vet bor det en liten pyroman i Kristoffer och han var mycket missnöjd över eldningsmöjligheterna på ön.


Finaste fåret som kom fram och gosade. Inte rädd för kameran direkt!


Vi hittade ett fint ställe att pick-nicka på.


Experimenterade en del med ljuset. Vill lära mig allt på en gång men jag ska låta relationen med kameran utvecklas i den fart den vill.


Disk.


Fortfarande fräknig.


Vid museet hade de gjort en liten minityrbebyggelse av hela ön.


Jättepytte!


Hejdå!


Kommentarer

Mamma
Tack för senast ! Jätte fina bilder från en mysig tur. Kram Mamma !
nn--
Ann-Marie
Vilka fina bilder. Det är 10 års sedan jag var där,vi hade kickoff med ICA.



Kramar till Er båda

Skriv en kommentar