Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Söndag.

2010-09-27 16:00:51 i Allmänt


I söndags var jag i Pingstkyrkan med Ellen, Tobbe och Sabina för att kika på när Jocke och två av våra lärare sjöng och spelade.


:)


Sedan gick vi på Schmäck och åt lunch.


Juice!


Sedan kom Viktor dit och vi fortsatte vårt skrivprojekt.



Vi är i en jobbig skrivfas vilket syns på Viktors bistra uppsyn. Att tre killar mitt emot "i smyg" avlyssnade varje litterär avvägning från vårt håll gjorde inte skrivandet enklare. Kanske måste skaffa en skrivstuga nånstans.


Skriv en kommentar