Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Rockskolan.

2010-09-14 21:57:55 i Studentlivet

Vår ensemblelärare Göran är ledare för några Rockskolegrupper på Midgårdsskolan och ikväll fick min ensemblegrupp följa med och spela med barnen. Det var det roligaste på länge. I slutet av repet var barnen helt svettiga och euforiska av spelandet. Jag kommer att leva på trumkillens lyster i ögonen väldigt länge.



Ikväll var Jocke, Ellen, Tobbe och Viktor här och kikade på Idol med mig och Patrik. Jocke spelade "My hero" av Foo Fighters i soulversion. Fin kväll. Grymma rockskolebarn och grymma vänner.

Själv mår jag inte helt okej. Förkylning och höst och tankar och skrivkramp och tid som ger mig ångest.

Kommentarer

Sabina
Men gumman, ring och vädra dina tankar med mig! Jag finns här för dig! Du var så fin idag gumman :-)

Puss

Skriv en kommentar