Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Klassfest.

2010-09-02 18:35:58 i Studentlivet


Igår hade vi en liten klassfest. Vi har fått två utbytesstudenter från Belgien så vi spelade bara typisk svensk musik hela kvällen. Jag ser förövrigt ut som en hasselmus!


Vi visade dem några inspelningar från vårterminen. Kör.


Bästa Jocke.


Denna bild säger så mycket!

Peter: Och ni ska veta att det är det bästa albumet! Det är ju före sin tid och alla andra album kan fara åt helvete!
Johannes: Jaja, Peter, lugna dig!

Jag ser bara galet glad ut. Annat är svårt att vara med den här klassen.

Tog några bilder till, men de hamnar i klassalbumet på Facebook!

Kommentarer

Jocke
Livet är så bra just nu, Carro! :) Du är en underbar människa! :)
Peter
HAHA! Alltså sköna bilden + kommentaren ever!

Dra på trisser vilken patriot för obotliga komplettister man får vara!

Skriv en kommentar