Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Blodsockret.

2010-09-08 16:21:01 i Allmänt

I eftermiddags sjönk mitt blodsocker till en, för omgivningen, skadlig nivå. Jag muttrade till min snällaste granne Arne, 85 år. Jag ville slå mig själv efter det. Mina klasskompisar ser till och med till att ha något ätbart till hands till mig på våra fester. Det säger en hel del.

Kommentarer

Ludvig och Arne
Vi ville bara säga att vi är besvikna... Mycket besvikna.
Anders och Arne
Ja,det är ju fruktansvärt-i det närmaste ohyggligt.

Skriv en kommentar