Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Till döden skiljer oss åt

2010-10-03 18:29:57 i Allmänt


Fick detta sms av min gymnasievän Caroline. Får man såna här sms vet man att man är en clementin-nörd. Jag har liksom ätit sju stycken idag.

 


Kommentarer

Minns du våra clementinfrukostar på tisdagar nere på Granvägen?

Idag började jag helt plötsligt tänka på "JAMES COOK!? SA DU JAAAAMES COOOOK?!"

Haha!
Haha, jag visste att du skulle skriva om det i din blogg! ;)

Skriv en kommentar