Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Statusuppdatering facebook/bloggen/livet/krisen/allmänheten.

2010-10-20 19:31:27 i Studentlivet

Funderar på shuffle, triolfeeling, bessmaj13-ackord, mixolydiska och frygiska skalor, bossanova-kompet på trummor, varför ljudet alltid kukar ur i ljudkorten, om man kanske ska dricka lite mer kaffe, nervositeten för min första jobbhelg, hur man på det mest effektiva sättet skriver leadsheets utan att bryta ihop och var de överblivna minuterna för annat än plugg befinner sig.



Åh. Det är allt jag kan säga.
ÅH.
Jag har aldrig längtat så mycket efter min examen som nu. Och mitt i all längtan så längtar jag också efter något som kanske redan gått mig förbi. Lyckan, hoppet och framtiden. Bland annat. Pluggyrarn, det är jag.

Kommentarer

Det löser sig, känn lugnet, du är så duktig :)

Skriv en kommentar