Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Stuga.

2010-11-03 16:43:52 i Musik!

Just nu skulle jag vilja göra som Bon Iver gjorde: stänga in mig i en stuga och skriva av mig allting som känns.

Tänk att sitta där och dricka te, smyga omkring i tjocksockar och skriva utan några som helst yttre påfrestningar. Då kanske jag skulle komma fram till saker.




Kommentarer

Jag har te och tjocksockar och skrivpapper och öppen spis och en perfekt vindsvåning du får rum i närhelst du vill darla.

Skriv en kommentar