Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Photos.

2010-11-24 21:17:55 i Musik!




Min kompis Jocke har en kompis vars band behövde ett skivomslag och de frågade Jocke om han kunde fixa bilder. Jocke frågade mig om jag ville hjälpa honom så vi tog ett gäng fjädrar, massa smink och sen fotade vi. Dessa är några av de bilder vi tog, dock inte de som valdes till omslaget. Nedan kan ni kika på musikvideon, bandet heter Dovelike.


Skriv en kommentar