Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ett tjuvkik.

2010-11-07 22:23:39 i Musik!



Imorgon eller i övermorgon (beroende på om tiden är på min sida) kommer jag att lägga upp bilder både från vår konsert och från lördagens finsittning. Håll ut! Här får ni ett smakprov på mitt munspelande.


Kommentarer

Mamma
Mycket bättre än orginalet !

Tack för en jätteproffsig konsert.

Kram Mamma !
Tack mamma! Du är så söt! Mitt största fan! :)

Skriv en kommentar