Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

När soldanser fungerar och man vill stanna kvar i en dag lite längre.

2010-05-21 15:47:57 i Studentlivet


Igår blev äntligen låten klar efter pålägget med ett atmosfääääär-spår.


Då startade vi upp filmningen av själva musikvideon.




Traditionsenlig hoppbild.


Vi åkte ut till ett ställe mellan Gräsmyr och Sörfors. Världens finaste skog med bäckar och berg. Perfekt för vår Vittra-film!


Detta är den bästa gruppen jag någonsin jobbat med under hela universitetstiden. Vi kompletterar varandra bra och kryddar alltid vårt studieengagemang med väldigt mycket skratt.




Solen stekte och jag var tvungen att dricka vatten ur en bäck.


Utsikten från berget.


Lunch i solen!


Godaste lunchen: halloumi- och kikärtssallad.



Efter lunchen vilade vi en stund.


Johannes spelade gitarr.


Filmade en av scenerna. Usch. Detta var nog den äckligaste mask jag någonsin sett!


Film, film, film.


Tobbe bjöd på hallon! Lycka!


Vi gjorde en liten spontansång.


Sedan filmade vi trollscenen!


Ellen höll på att kikna av skratt!


Sedan vandrade vi iväg till nästa "inspelningsplats".


Blommor i håret.


Ja, vad säger man?


Ellen som vittra!


Jag är en getarflicka som försovit mig i en lada och Vittran kommer och väcker mig.


Denna förfallna och övergivna lada var perfekt för scenen!


Sedan tog dagen slut.





Kommentarer

.. jag vill också vara med i er grupp!!

Skriv en kommentar