Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mat och sånt.

2010-05-31 20:52:32 i Allmänt

Då vår kyl för ovanlighetens skull ekar tom fick det bli ett mycket sparsmakat kvällsmål: rädisor, solrosfrön, mango och grönt te med smak av kaktus och lime. Fast jag känner en som åt en betydligt klenare frukost imorse: morötter och cola. Det var inte jag såklart - vid det här laget känner ni mig, jag är ju frukostmänniskan!

Kommentarer

A E L
Stekt ägg o bacon.

Skriv en kommentar