Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Maj, vågar jag ge dig ett varmt välkomnande?

2010-05-01 14:27:54 i Studentlivet

Jag vet inte.

Sitter och jobbar med en uppgift till Skapande svenska-kursen. Känns bra att det bara är en träff kvar. Kursen har varit hur givande som helst, men nu känner jag mig färdig med den. Nu vill jag hitta på något nytt, frågan är bara vad.

PS: Maj, jag känner att din start inte är till min fördel. Kallherkesjävlablötsnö, halsont och rastlöshet. Ge mig något att tycka om istället.


Kanske nått sånt här eller så. Mina bruna sommarfötter på en strand långt bort från blötsnö, otänkta tankar och själsgrävande skrivuppgifter.

Skriv en kommentar