Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Kurragömma.

2010-05-19 21:19:09 i Allmänt

Kvällen har spenderats med ett mycket fint sällskap, nämligen Sabina och barnen. Vi lekte i lekparken och Molly tog på sig rollen som lekledare:

Molly: Cajjo..!
Jag: Ja?
Molly: Kan du jäkna?
Jag: Ja, det kan jag göra! Vad ska jag räkna till?
Molly (en stunds eftertänksam tystnad): Hm.. tjugifjorton?
Jag: Det blir bra!


Bästa Mollan.

Kommentarer

Mamma
Stort grattis på Karolina dagen !

Kram Mamma

Skriv en kommentar