Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Från asfalt till äng.

2010-05-27 16:43:04 i Allmänt

Nu åker jag och Patrik ut till Patriks familjs stuga i Västervik för fiske, film och filosofi. Vi kommer tillbaka imorgonbitti.


Kommentarer

Jag läste från Asfalt till säng. Det hade varit konstigt.
Holmsjöbergets Zorro
Holmsjöbergets Zorro
Hej !

Då får jag önska er en fin vistelse i det västerviksa paradiset.

P kollar väl om plurrets temperatur är högre än i Dalom ?

Z

Skriv en kommentar