Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Värdsklassväder.

2010-03-06 16:09:45 i Allmänt


Idag sken solen så jag, Sabina och barnen har gått en lång och fin promenad i solen. Vi var ute i nästan tre timmar, skönt! Jag drog bobben hela vägen så jag kommer nog att känna det imorgon!





Gullefjunet.


Det var kul att åka bob tyckte Molly, och roligast var det när vi sladdade!



Vi gick in på Djurmagasinet och kikade på djuren. Jag pekade på en liten mus och frågade Olivia om hon visste vad det var för djur, "en katt!" svarade hon bestämt!


Sedan gick vi till Godishuset där barnen fick lördagsgodis. Själv ska jag baka muffins till ikväll för då kommer Jessica och Mattias!

Skriv en kommentar