Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Saker man först blir arg över, men sedan mest bara skrattar åt.

2010-03-18 15:55:36 i Allmänt



Kommentarer

Okej, det här är tredje kommentaren på samma dag som börjar på samma vis but it's a must do:



HAHAHAHAHAHA!



Ps! Jag proppar väskan full och tar med mig upp. Tar med mig filmen my sisters keeper också, se den inte innan dess så blir det gråtmaraton också!
A E L
Där får ni spärra med en alkydgrund först innan omtapetsering.............om ni har tapeten kvar.

Skriv en kommentar