Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Rastlöshet via musikbyte.

2010-03-30 18:07:46 i Allmänt

Byter spellista 17 gånger i minuten. Är musikrastlös. Är på ett konstigt humör också. Glad, nervös, fnittrig, lugn, rastlös, tvärarg, förväntansfull och likgiltig. Konstig kombination, eller hur? Allt på samma gång också.
Ikväll ska jag till Sabina och barnen. Behöver barnkramar. De bästa kramarna!


The Hives är i alla fall på gång som vanligt. De kan man lita på.

Skriv en kommentar