Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Idamari på tropiska äventyr i Lindellhallen.

2010-03-21 14:09:29 i Allmänt

Chattar med Idamari som pluggar på uni.

- Det är en tropisk oas i Lindelhallen, jag DÖÖÖÖÖR!

DAGENS!


Kommentarer

Jag skulle kunna slita av mig kläderna och springa ut i snön. Hälsa din käresta förresten.. på födelsedagen och sånt du vet. Puss
BTW; Jag gillar termen Chatta. Det känns lite retro nittiotal.. typ : )

Skriv en kommentar