Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

And all we hear is music vol. 3

2010-03-04 18:30:12 i Musik!

Nu är det dags för den tredje delen av mitt musikprojekt "And all we hear is music". Denna gången listar jag musik som jag har i en mapp på min bärbara dator som heter "Och du finns i all musik". Den mappen innehåller låtar som folk har skickat till mig, mest pojkar faktiskt. Låtar som bär på minnen, både bra och lite mindre bra och det är ju det som är det fina med musiken - den samlar alla känslor i några toner och texter. Nu kör vi. Skriver inte mer än så, låtarna får tala för sig själva.



















Skriv en kommentar