Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Some lessons.

2010-06-01 20:02:04 i Allmänt

Åh. Hjälp. Jag har så många visioner om saker och ting. Det är väl bra och så, men jag måste bara få plats med dem.


Bild: Le love.

Kommentarer

Låter spännande tycker jag. Du får avslöja lite!



Btw, jag har hoppat på en sommarskrivkurs bara sådär. Hjälp! Ångrar mig lite, kände mig ju less efter skapande svenskan. Kan inte du flytta till sthlm över sommaren och plugga med mig?

Skriv en kommentar