Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Om att bli bländad av solen och en kamera.

2010-06-24 22:31:04 i Allmänt






En jobbarkompis till mig är duktig på att fotografera så ikväll åkte vi ut till ett hemligt ställe (vill ha det lite för mig själv, visste inte ens om att det fanns!) och fotade. Jag fick balansera på stenar och det var kul!

Det är förresten mamma som sytt klänningen. Hon är fin, hon. Hon sydde den en kväll när hon egentligen hade tusen andra grejer att göra.

Kommentarer

Markus
Fina bilder :)

allt bra?
Emi Stigge
Du är så vaker min vän. När ses vi?
Himla vacker. Och hördu, har du blondat håret lite?

Skriv en kommentar