Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Do Wah Do

2010-06-04 16:31:26 i Allmänt

Nu drar jag på fest i försommarnatten! (Det kommer sluta med att jag fäller sentimentala tårar i ett hörn) Parantes nummer två: (Eller accepterar jag helt enkelt att årstider, och det som hör dem till, tar slut och att det hela tiden kommer nya saker jag även de kommer känna sentimentalitet inför. Lär känna mig själv helt enkelt.)



Skriv en kommentar